31e December

Godmorgon på er!

Just nu sitter jag i soffan och kolar på nån film på 5 an. Eller jag kollar inte så mycket jag kollar mer runt lite på internet. Snart lär jag äta för annars så hinner inte jag göra mig klar tills jag ska åka till jobbet. Och jag börjar tio. Tio till två. Och det kommer bli jätte kul idag för det kommer bli mycket kunder som vill ha smällare. Fast det tråkiga med det så är att jag inte får stå i kassan men men.. Det är kul ändå! För man får ju fortfarande prata med kunderna och hjälpa dem.
Sen blir det lite nyärsfirande här hemma. Det här nyår så blir jag hemma och bara myser med familjen. Nästa år kan jag åka iväg. Det är ju inte så att just det här nyårs firandet är det sista. Eller joo kanske om det där om att jorden kommer gå under 2012 så är det här det sista. Men faktiskt så tror inte jag på det. Jag tror att det bara är någon som vill bli känd igen som säger att det är sant.

Men nu måste jag börja äta frukost.


Förra året var jag hemma hos Agnes och firade nyår.



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0