Klappar!?

Här kommer allt jag fick iår! Fast jag kommer få mer imorgon för då ska vi fira med min mammas släkt.

1. Zlatan boken ( Jag är Zlatan)
2. Onepiece en rosa
3. bodylotion, shover gel (Oliva)
4. 90210 säsong 1
5. Glee säsong 1
6. Tröja röd, vit, blå
7. underställ
8. trosor blå, rosa
9. bh rosa
10. almanacka med Eric Saade
11. pyjamas rosa
12. Presentkort Glitter, Jc
13. hjälpmedel till torrt och frisset hår

Det var allt! Vart nöjd med allting!

Hoppas ni också fick en toppen julafton men var det bara vi som missa Kalle Anka iår? Vi satt och öppnade paket för pappa skulle åka och jobba natt. Så han skulle åka kvart över 4. Men det vart visst jul ändå. Haha!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0